Het is nu echt 100% definitief. Na een serie van zes ALV’s bij de drie fuserende verenigingen is het een feit. Vanaf 2023 gaan wij door als ‘Ondernemend Dijk en Waard’.
Op donderdag 24 november hebben de leden tijdens de Algemene Ledenvergadering van onze vereniging vóór de fusie gestemd! Het was daarna nog even wachten op de uitkomst van de ALV’s van de twee verenigingen in Langedijk. Ook deze hebben met de fusie ingestemd, waarmee de vereniging per 1-1-2023 een feit is.
Als huidig lid van Bedrijfskring Heerhugowaard word je automatisch lid van Ondernemend Dijk en Waard.
Eerste contouren nieuwe huisstijl zichtbaar
Een nieuwe vereniging betekent ook een nieuwe naam en een nieuwe huisstijl. Wij hebben alle grafische leden van de nieuwe vereniging aangeschreven om een voorstel in te dienen. Uiteindelijk bleek TheSign van Herbert en Rose de Jong het beste voorstel te kunnen overleggen.
Bij het logo staat het ‘ondenemend’ gedeelte voorop. De kleurstelling is zakelijk blauw met goud. Omdat communicatie ons belangrijkste product is, kun je het spraak-ballonnetje rondom Dijk en Waard herkennen. Het logo kan en zal in verschillende variaties gebruikt gaan worden.
De huisstijl zal in de nieuwe app voor leden, website, nieuwsbrief vanaf 1 januari gebruikt gaan worden.
Het bestuur van Ondernemend Dijk en Waard
Het nieuwe interim bestuur is een goede mix van verschillende ondernemers uit Dijk en Waard. De structuur lijkt inderdaad op de huidige opzet van onze kring. Elk bestuurslid heeft zijn aandachtsgebied. Een aantal aandachtsgebieden hebben ook een commissie die uit leden van de vereniging bestaat.
Patricia Surendonk, voorzitter/secretaris
Wouter van Assendelft, evenementen
Cees de Waard, bereikbaarheid
Wouter Voerman, werklocaties
Jan Kramer, arbeid en scholing
Norbert Reijngoud, communicatie
Dennis van der Veen, penningmeester
Uitnodiging; donderdag 12 januari nieuwjaarsreceptie
Heb je het al in je agenda staan? Donderdag 12 januari vieren we als Ondernemend Dijk en Waard de nieuwjaarsreceptie. We nodigen je graag uit daarbij te zijn tijdens dit eerste officiële evenement van de nieuwe vereniging.
Het aanmelden gaat via deze pagina: text
Mocht je vragen hebben over de fusie, het interim bestuur of de verder procedure, laat het ons weten via info@bkhhw.nl.